Manitou virginia gold


Τελευταια εχω παραμελησει πολυ το blog αλλα αυτο θα αλλαξει με την παρουσιαση διαφόρων καπνων απο την γερμανικη αγορα και μετα απο πολυ καιρο βρηκα τον απαραιτητο χρονο για να κριτικάρω τον συγκεκριμενο καπνο,
Το καπνο αυτο δεν τον ειχα σε πολυ μεγαλη υποληψη αλλα τωρα εχω ακριβως την αντιθετη αποψη. Μπορω να πω αισίως μετα απο 4 καπνοσακουλες οτι ειναι οτι καλυτερο εχω δοκιμασει στην καπνιστικη μου καριερα.
Ο καπνος παραγεται στην Γερμανια απο την εταιρια Von Eicken και κυκλοφορει σε 4 εκδοχες τον MANITOU ORIGINAL VIRGINIA, τον MANITOU VIRGINIA GOLD, τον MANITOU VIRGINIA SOFT και τον MANITOU VIRGINIA GREEN

Το χαρμανι του  αποτελειται απο υψηλής ποιοτητας καπνα Virginia από τις Η.Π.Α., τη Βραζιλία και τη Ζιμπάμπουε και ανατολικα καπνα από την Ελλάδα.Ο καπνος δεν περιεχει τεχνητα αρωματα και χημικές ουσιες.Σε αντιθεση με πολλους αλλους καπνους τετοιου τυπου,αυτος δεν εχει σκληροτητα στην γευση που σημαινει οτι κατεβαινει αβιαστα χωρις να προκαλει ενοχλήσεις στον λαιμο.Τον καπνο τον δοκιμασα με φιλτρακια ocb ultra slim και  χαρτακια ocb premium και πιστευω οτι αναδεικνυει την πλουσια,μεστη γευση του καθαρου καπνου.
Ο καπνος ειναι ψιλοκομμενος με ελαχιστα σκουπιδακια και εχει υγρασια γυρω στο 12 με 15%.Γενικα ειναι ενας αριστος ποιοτηκα και γευστηκα καπνος και τον συστεινω ανεπιφυλακτα.


Manitou virginia gold: 9.5/10

60 σχόλια:

Ανώνυμος said on :

δεν νομίζω ότι οι aditive free καπνοί έχουν λόγο ύπαρξης, τα πρόσθετα όταν χρησιμοποιούνται σωστά βελτιώνουν τον καπνό. όπως και να έχει, καπνίζουμε τα πρόσθετα θα μας βλάψουν? είναι τόσο καλός για 9,5?

Pant said on :

Προσωπικά φιλε,οπως εγραψα και στην αναρτηση ειναι ο καλυτερος καπνος που εχω δοκιμασει ποτε.Οσο για τα προσθετα συμφωνώ εν μέρη αλλα υπαρχουν ανθρωποι οι οπιοι προτιμουν το τσιγαρο τους φυσικο

Ανώνυμος said on :

δεν τον έχω δοκιμάσει για να έχω άποψη και δέχομαι την αποψη σου, αλλά συνήθως τέτοιου είδους καπνοί είναι σκληροί και άγευστοι για αυτό το λεώ. από ότι κατάλαβα είναι βιρντζίνια με ένα μάλλον μικρό ποσοστό ανατολικών. το θέμα είναι ότι τα βιρντζίνια μεταξύ τους έχουν τεράστιες διαφορές (για λόγους που προσωπικά δεν γνωρίζω) και δημιουργούν μια σύγχυση, για αυτό προτιμώ να καπνίζω αμέρικαν μπλεντ η βιρντίνια- μπέρλεϊ η ολλανδικούς, γενικώς χαρμάνια που είναι πιο στάνταρ.

Ανώνυμος said on :

Φίλε Ανώνυμε δεν είμαστε κατά τον προσθέτουν για βλαπτικούς λόγους, έρευνες έχουν δείξει ότι δεν κάνουν πιο επιβλαβές το τσιγάρο (αν και εδώ που τα λέμε δεν νομίζω ότι κανένας γιατρός θα ενθουσιαζόταν στην ιδέα να καπνίσει αμμωνία).

Και εγώ τον θεωρώ κορυφή του είδους, αν και τον δοκίμασα αρνητικά προκατελειμένος από τις εμπειρίες μου με τους άλλους δύο καπνούς του είδους αυτός μου έκανε την μεγαλύτερη έκπληξη. Προφανώς οι έστω μηδαμινές ποσότητες καλών ελληνικών ανατολικών (οι οποίες ούτε καν αναφέρονται απλώς MANITOU VIRGINIA λέει και εγώ σε μία σελίδα το διάβασα) κάνουν δουλειά σε σχέση με το σκέτο Virginia μίας μόνο ποικιλίας του Pueblo και του NAS.

Υ.Γ. τα ανατολικά ταιριάζουν παντού

Και επειδή στο δικό μου blog διάφοροι μαλάκες έσπευσαν να μου πουν ότι δεν έχει ανατολικά με όχι και πολύ ευγενικό τρόπο. Ας διαβάσουν το κείμενο που έχει στη σελίδα του ένα από τα πιο γνωστά καπνεμπορικά.

Manitou Fine Cut Golden Virginia Rolling Tobacco from Spain, 35g x 10 bags. 350g total. Additive free tobacco. A fine cut handpicked tobacco blend made from the finest Virginia leaves. Fully ripe Greek Orient tobacco gives its mild flavor and soft taste to the mixture.
tobaccoonline.co.uk

Ανώνυμος said on :

Να πω ότι στην αναφορά που γίνεται για την Γερμανία αναγράφει Virginia Η.Π.Α., Βραζιλίας και Ζιμπάμπουε

Και στην Ισπανία Virginia και ελληνικά ανατολικά.


Αλλά αφού όλοι βγαίνουν από την ίδια γραμμή παραγωγής μιλάμε για το ίδιο χαρμάνι.

Ανώνυμος said on :

καλά όταν μιλάμε για πρόσθετα εννοούμε νεράκι ζάχαρα γλυκόριζα κακάο μέλι και γενικώς φυσικά προιόντα που χρησιμοποιούν όλες οι εταιρίες και όχι πετρέλαιο, δεν κρίνω έναν καπνό από το αν έχει ανατολικά η όχι, βασικά θεωρώ δύσκολο να βγει ένας καλός καπνός με μόνο ένα είδος καπνού.ακόμα και το Sobranie έχει πρόσθετα.

Scorer said on :

αφου ακουσα και οτι οι πολυεθνικες-καπνοβιομηχανιες κολοσοι χρησηιποιουνε αγνα προσθετα..του θεου..μελακι-ζαχαρουλα...νομιζω τα ειδα ολα...φιλε μου περα οτι Η ΒΑΤ ειχε σε μια σελιδα 10000 προσθετα σε λιστα που χρησημοποιει για τα προιοντα της...ΟΛΑ ητανε οπως ειναι φυσικο ΧΗΜΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ !..και εγραφε και γιατι τα βαζει μεσα το ενα πχ για αρωμα το αλλο για αλλο κτλπ κτλπ...πρωσοπικα δεν με νοιαζει για το αν ειναι βλαπτικα στον οργανισμο...απλα αν εσενα σου αρεσει σαν ιδεα να βαζεις χειμικες ενωσεις στα πνευμονια σου τοτε πασο....προσωπικα και με το που βρηκα του χωρις προσθετα καπνους εχω βρει τη "υγεια" μου...ειναι το κατι αλλο...περα οτι ειναι πολυ πιο ποιοτηκοι διοτι δεν υπαρχει κατι που να τα κρυβει...οτι ειναι-ειναι....οποτε οι καπνοβιομιχανιες αναγκαζονται να βαζουνε καλυτερα καπνα για να ειναι καλο διοτι δεν εχει προσθετα να δωσει γευση ή καποια αλλη ικανοποιηση...οποτε βαζουνε και καλυτερα καπνα 100%..γενικα ειμαι 100000 υπερ των καπνων χωρις προσθετα γιατι πολυ απλα...θελω η ντοματα να χει γευση ντοματας....το μαρουλι γευση μαρουλιου και ο καπνος γευση καπνου.....ΜΟΝΟ θετικα υπαρχουνε στο να καπνιζει καποιος τσιγαρο χωρις προσθετα και με βιολογγικη καλλιεργια.Και δεν μιλαω για καπνους αισχος οπως του Καρελια ή τον craven ή Old κιτρινο...που ειναι τραβηγμενες περιπτωσεις...αλλα και ο λακι στραικ...που υποτιθετε δεν εχει ξενα αρωματα και γευση εγω στην γευση συνιθισμενος απο καπνους χωρις προσθετα διακρινω κατι που μου βαραει ασχημα κατι χειμικο!και στην γευση και στο αρωμα..και φυσικο ειναι διοτι δεν ειναι 100% χωρις προσθετα.

Scorer said on :

μολις παρηγγειλα γερμανικο manitou gold...ειχα δοκιμασει τον ιταλικο...αλλα ειμοθνα σε φαση ποροσης με τον pueblo..και δεν του εδωσε την σημασια που επρεπε...αλλα δεν με ειχε ξετρελανει...πολυ καλος αλλα μαρεσε καλυτερα ο γερμανικος pueblo που μεχρι τωρα τον καπνιζω σαν μονιμη μαρκα...θεωρεις φιλε pant ανωτερο τον manitou gold γερμανικο...απο τον γερμανικο pueblo...?επισης πειρα και crossroad original ξανα..αλλα και Charles Fairmorn Bright Virginia Shag 1 φακελακι να τον δοκιμασω γιατι ακουσα πολυ καλα λογια...οποιος μου κατσει καλυτερα θα τον κρατησω..αλλα το θεμα ειναι οτι αν αλλαξω μαρκα... μου χουνε μεινει 11 φακελακια pueblo...και δεν ξερω τι να τα κανω..

Ανώνυμος said on :

Scorer συμφωνώ και αυτός είναι και ο λόγος που είμαι κατά τον προσθέτων, γιατί απλούστατα δεν μπορεί να κρυφτεί η χαμηλή ποιότητα, όσα σήματα χωρίς πρόσθετα έχουν άσχημα καπνά το καταλαβαίνει και ο πιο αδαής, παραδείγματα υπάρχουν Rothmans και Dunhill, που είναι χωρίς πρόσθετα και με πολύ μέτρια έως χαμηλής ποιότητας καπνά. Αν είχαν και ένα κιλό χημεία επάνω μπορεί να λέγαμε ότι είναι εφάμιλλα της χρυσής κασετίνας. Συμφωνώ με κάποια βελτιωτικά απαραίτητα πρόσθετα, εφόσον χρειάζονται φυσικά, για πιο απαλή γεύση καλύτερο όγκο καπνού και τα λοιπά, εννοείται μη χημικά. Τώρα αγνά πρόσθετα καμία καπνοβιομηχανία δεν χρησιμοποιεί η Philip Morris έχει φάει περισσότερες μηνύσεις από πωλήσεις, όσο για την BAT αν και δεν χρησιμοποιεί πολλά πρόσθετα θα δεις ότι στην πλειοψηφία τους είναι καθαρά χημικές τεχνητές ουσίες.

Το γεγονός ότι το Sobranie έχει πρόσθετα για μένα δεν είναι καθόλου στα υπέρ του, απλώς ανεξάρτητα από αυτό είναι ένα πολύ καλό τσιγάρο, στο οποίο πιστεύω άδικα τα σπαταλούν. Αυτή τη στιγμή καπνίζω μπασμά που δεν έχει υποστεί επεξεργασία, μπορώ να σου πω ότι έχει πολύ μεγάλη πολυπλοκότητα και διακυμάνσεις στη γεύση από τα τυποποιημένα τσιγάρα και αυτό θέλουν να αποφύγουν οι εταιρείες την πολυπλοκότητα και τις διακυμάνσεις προκειμένου να πετύχουν ένα σταθερό μεν ουδέτερο δε προϊόν απευθυνόμενο σε όσο δυνατόν μεγαλύτερο κοινό. Έχοντας καπνίσει τσιγάρα που περιέχουν μπασμά μπορώ να σου πω ότι αυτόν που καπνίζω τώρα δεν έχει καμία σχέση με κανένα τσιγάρο, είναι κάτι μεταξύ τσιγάρου και πούρου (τα πούρα είναι απόλυτα φυσικά και από μη κατεργασμένα καπνά).

Ανώνυμος said on :

Scorer δυστυχώς ο PUEBLO Γερμανίας βγήκε πατάτα, αλλά δεδομένου ότι δεν ταιριάζει εμφανισιακά στις περιγραφές σου υποθέτω ότι πρόκειται για μαλακία σακούλα, την επόμενη φορά θα πω να μου φέρουν από την αγορά και όχι από τα Duty Free που μπορεί να έχει μείνει στα ράφια αιώνες.

Ανώνυμος said on :

φίλε μου τα πρόσθετα που αναφέρεις είναι και αυτά ουσίες που υπάρχουν φυσικά σε τρόφιμα ποτά και αλλού σε μικρές ποσότητες το όνομα τους σε ξενίζει διότι οι χημικοί τα ονομάζουν με την δική τους ορολογία (IUPAC) και όχι με το καθημερινό λεξηλόγιο. ανέφερα την ζαχαρούλα διότι μπορεί να είναι και 5% ενώ τα άλλα που λες 0,00001% και σχετικά με ποιοτικούς καπνούς όπως ο pueblo αν περιείχαν λίγο νερό θα βελτιώνταν και δεν θα έπερναν γεύση πχ αβοκάντο γεύση καπνού θα είχαν πάλι. ο αέρας που αναπνέουμε βάζει στα πνευμόνια μας περισσότερα και χειρότερα χημικά. εγώ δεν καπνίζω τέτοιους καπνούς διότι δεν είναι απολαυστικοί στρίβονται πολύ δύσκολα και είναι και ακριβότεροι οπότε μπορώ να πάω σε έτοιμο με τα ίδια λεφτά και να μην κουβαλάω και χαρτάκια φιλτράκια κτλ. τα πρόσθετα υπάρχουν τουλάχιστον από τον 16ο αιώνα δηλαδή πριν τις κακές πολυεθνικές. ο καθένας καπνίζει ότι θέλει και μαγκιά σου αν σου αρέσουν οι aditive free, η αγορά καθορίζει τι τύπου καπνοί θα βγουν και όπως γέμισε η αγορά με τις αντιγραφές του old yellow μπορεί να γίνει στο μέλλον και με αυτούς.

Pant said on :

O manitou φιλε scorer ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει απο φυσικους καπνους.Απο οτι εχω ακουσει,ο pueblo και ο manitou απο Ισπανια δεν ειναι οι ιδιοι και στην Γερμανια,οποτε αμα μπορεις να παραγγελνεις απο
τους μεγαλοδανειστες μας.Ο γερμανικος pueblo μου αρεσε αρκετα,πολυ περισσοτερο απο τον NAS αλλα πολυ λιγοτερο απο τον manitou.Ενας τροπος για να μην σου μενουν καπνοι ειναι να τελειωνεις αυτους που εχεις και μετα να ανηγεις τους καινουργιους.Ακριβως το ιδιο λαθος εκανα και εγω και τωρα εχω ενα συρταρι καπνους...
Παντως σε συγκριση manitou με pueblo ειναι αναλογα πως θα σου κατσει.
Εγω τελειωσα 4 σακουλες μανιτου σε 2 εβδομαδες και τον pueblo δεν τον εχω φτασει ουτε στο μισο σακουλακι.
Το crossroad που πηρα τον παρατησα διοτι μου εβγαζε μια γευση μελιου
Για τον Charles Fairmorn Bright Virginia Shag δεν εχω γνωμη διοτι δεν τον εχω δοκιμασει.

Ανώνυμος said on :

Τα ότι τρώμε και πίνουμε χημικά δεν σημαίνει πως μας αρέσει, επίσης τον 16 αιώνα σίγουρα δεν είχαν τα πρόσθετα του σήμερα. Πάβτως ο καθένας ότι γουστάρει καπνίζει, σε αυτό δεν διαφωνώ.


Crossroad Halfzware να δοκιμάσεις άμα βρεις, αφού σου αρέσουν έτσι για την εμπειρία.

Ανώνυμος said on :

Δοκίμασες καμία άλλη εκδοχή του MANITOU;

Pant said on :

Δυστυχώς το μπατζετ μου δεν ηταν μεγαλο,οποτε διαλεξα ενα απο μαρκα...

Ανώνυμος said on :

Και εγώ τελειώνω με τις παρουσιάσεις, έχω να παρουσιάσω μόνο κάποια 3-4 φθηνά σήματα και μετά 2-3 σπάνια και τέλος, μετά τις νέες κυκλοφορίες, ευκαιριακά ότι άλλο βρούμε και φυσικά συνεχείς σχολιασμός.

Ανώνυμος said on :

Τον καπνό Stuyvesaunt τον δοκίμασες;

Pant said on :

Δεν τον εχω βρει ακομα δυστυχώς... Όσους περιπτεραδες εχω ρωτησει,το ακουν για πρωτη φορα.Εσυ τον δοκιμασες;Ποτε κυκλοφορησε;

Ανώνυμος said on :

Δεν τον έψαξα καθόλου να σου πω την αλήθεια ο Πέτρος το ανέφερε αλλά και ο ίδιος δεν τον έχει ακόμα δοκιμάσει.

fantasma said on :

iparxei sigoura ton eida smr ,tha tn parw aurio

Ανώνυμος said on :

Δεν λεει και πολλα ο stuyvesant πολυ αδιάφορος καπνος θυμιζει old holborn

Ανώνυμος said on :

Μπράβο ρε φάντασμα γιατί εγώ σήμερα που τον αναζήτησα από όλους άκουσα το ίδιο, από αύριο, από αύριο, από αύριο και ένας έκανε την ανατροπή λέγοντας μου ότι τον περιμένει.

Τέλος πάντως βρήκα και ένα καπνοπωλείο Σαρρή 36, Θησείο λέγεται 1969 και έχει μεγάλη ποικιλία μαζί και τσιγάρα (για αυτό είναι άλλωστε και ανοιχτό τις Κυριακές) πολλές σπάνιες μάρκες, όχι όμως και καμία τρομερή ποικιλία, σπάνια της ΣΕΚΑΠ δυστυχώς δεν έχει κανένας, έχει όμως Καρέλια Αγρινίου το οποίο αγόρασα προς 2,90 παρακαλώ μόλις τελειώσω το GR θα το δοκιμάσω.

Γενικά εγώ έκρινα τα καπνοπωλείο με 2 βασικούς τρόπους.

1)Αν δεν είχαν τσιγάρα ήξερα ότι σίγουρα θα δουλεύουν με ώρες καταστημάτων και κατά 99% ο καπνοπώλης είναι καλός στη δουλειά του, για αυτό και τα προτιμώ για να προμηθεύομαι κυρίως πούρα.

2)Τα καπνοπωλεία που έχουν και τσιγάρα που είναι συνήθως μικρά και με ελάχιστα πούρα, σε αυτά έκανα έναν ακόμα έλεγχο. Αν είχαν γαλλικά τσιγάρα.

α)Το μαγαζί έχει μεγάλη ποικιλία και είναι ψαγμένο.

β)Τα φέρνει απλώς για κάποιον πελάτη.

γ)Τα καπνίζει ο ίδιος και συνήθης αυτό πάει πακέτο με το πρώτο.

Επίσης επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι πολλά καπνοπωλεία έχουν μειώσει την ποικιλία, οπότε καλό είναι να ρωτάτε σπάνιες μάρκες ώστε να δείτε αν ο καπνοπώλης είναι ψαγμένος.

Στο μαγαζί στη Σαρρή είχε μία μικρούλα, ωραία κοπελίτσα, που παραδόξως δεν μου ζάλισε τα αρχίδια μέχρι να καταλάβει ποια τσιγάρα εννοώ αλλά τα ήξερε. Τα Κιρέτσιλερ δεν τα ήξερε αλλά συγχωρείτε.


Και φυσικά να σημειώσω για ακόμη μία φορά ότι τα καπνοπωλεία δεν είναι μαγαζιά με ρούχα ούτε καφετέριες, αυτός που μπαίνει δεν θέλει να κάνει καμάκι στην πωλήτρια-σερβιτόρα, να αγοράσει καπνό θέλει και φυσικά να μπορεί να πάρει απάντηση στις ερωτήσεις του από τον άνθρωπο που θα βρει στο μαγαζί.


Υ.Γ. Η απάντηση να είναι διαφορετική από το: "Μμμμ, Εεεεε Τι να σας πω;"

Christos said on :

Στο καπνοπωλείο τής Σαρρή έχει Manitou;

Pant said on :

Δεν ειμαι απο Αθηνα φιλε και δεν ξερω...

Ανώνυμος said on :

Αν εννοείς το 1966 στη Σαρρή έχει μόνο προϊόντα της ελληνικής αγοράς σε μεγάλη όμως ποικιλία. Αυτόν μπορείς να τον βρεις Φρύνης 11 στο Παγκράτι.

Ανώνυμος said on :

Pant πότε τελειώνει η εξεταστική;

Pant said on :

Την πεμπτη!3 μαθηματα εχω και μετα τελος...Αλλα θελω να με δω τον σεπτεμβριο που ξεκινώ πειραματική πτυχιακή.....Θα μονάσω στην σχολη!

Ανώνυμος said on :

Καλά ηρέμησε και λίγο δεν είναι ανάγκη να σου δώσει και υποτροφία το MIT (εκτός και αν αυτό επιδιώκεις βέβαια, οπότε πάω πάσο).


Πάντως εγώ φοιτητής δεν άνοιγα βιβλίο, παρ' όλα αυτά δεν καθυστέρησα. Αλλά άλλο αντικείμενο δεν μπορώ να κρίνω.

Αλέξανδρος said on :

Μπορώ να βρω αυτόν τον καπνό στην Ισπανία που θα πάω ένα ταξιδάκι? Ψάχνομαι και για Bali Shag και Pueblo. Αν μπορώ να τους βρω Ισπανία θα πάρω και τους τρεις.

Ανώνυμος said on :

Ναι εγώ τον Ισπανικό έχω δοκιμάσει και είναι πολύ καλός. Για τον Bali Shag δεν ξέρω, αλλά ο ισπανικός PUEBLO που επίσης δοκίμασα ήταν επιεικώς απαράδεκτος, πολύ δυνατός και σκληρός σε σημείο να μην καπνίζεται, σαν να κάπνιζες γκαζόν ήταν.

Ανώνυμος said on :

Θα τους βρω σε περίπτερα ή καπνοπωλεία? Ένας φίλος μου πήγε Ισπανία πριν ένα χρόνο περίπου και μου είπε χθες οτι ο Pueblo o Classic ήταν πάρα πολυ καλός και μου πρότεινε αυτόν. Για τους άλλους 2 δεν ήξερε.

teotzalas777 said on :

o manitou κυκλοφορει στην ελλαδα?

Christos said on :

Δοκίμασα τον Ισπανικό Manitou που φέρνει το καπνοπωλείο στη Φρύνης και από το 1ο τσιγάρο φάνηκε καπνός μία κλάση παραπάνω από τους κλασσικούς που βρίσκεις στα περίπτερα στην Ελλάδα. Μόνο που "τσίμπαγε" λίγο στο λαιμό. Πριν από λίγες ημέρες μου ήρθε ο Γερμανικός ο οποίος είναι πολύ καλύτερος. Διατηρεί τη γεύση του ενώ δεν ενοχλεί καθόλου στο λαιμό.

Ανώνυμος said on :

Παιδιά ο Van Nell ο κόκκινος κυκλοφορεί ακόμα;

Pant said on :

Den nomizo.Ton eixa anazitisei prin kana 2 evdomades alla den ton vrika pouthena.

Episis Mauro Rodo,Epistrefo dinamika...epitelous teleiosa me tin douleia(toulaxiston gia tin ora) kai ksanaksekinao to grapsimo!

Ανώνυμος said on :

Συγχαρητήρια! Γιατί πρώτα η δουλεία και μετά η εργασία. :)


Πάντως είναι αλήθεια ότι αν δεν έχεις ελεύθερο χρόνο δύσκολο να συντηρείς μία τέτοια σελίδα, χόμπι είναι πάντως καλό να υπάρχει για μία εκτόνωση.

μπαμπης said on :

παρακολουθω εδω και πολυ καιρο την δουλεια των παιδιων (πετροσ μποεμ μαυρο ροδο και του παντ)και μιλησα στην παρεα μου λεγοντας οτι εχουν καπνισει χαριτολογωντας μεχρι και ριγανη.βαζοντας τους στο κλιμα για την δουλκεα που εχουν κανει και τον χρονο που ξοδευουν για εμας.στην κυριολεξια τους εχω τρελανει στην προσπαθεια μου να καταληξω καπου εχοντας καπνισει απο μενα american spirit pueblo manitou kai bali shag rounded virginia την νεα εκδοχη του golden shag.οι αποψεις για τουσ 3 πρωτους ηταν ασχημες μιας και ηταν πολυ ξεροι για αυτους κατονομαζοντας τους πριονιδι και μονο στον bali shag με ικανοποιητικα επιπεδα υγρασιας και γευσης ειχαν να λενε και μαλον συμφωνω μαζι τους.εγω παντως θα πω κατι που ελεγε ο παππους μου οτι το καλυτερο κρασι ειναι αυτο που σου αρεσει εσενα.σας ευχαριστω και θα συνεχισω να σας παρακολουθω αφου απο σας εμαθα οτι υπαρχουν και αλλοι καπνοι αξιολογοι. Υ.γ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟΝ BALI SHAG ROUNDED VIRGINIA

ViewFinder said on :

Καλως σας βρηκα παιδια...
Τον MANITU μπορουμε να τον βρουμε ακομα στο καπνοπωλειο στο Παγκρατι στη Φρυνης;
Αν ναι, σε τι τιμη παιζει εκει;

Johnny26 said on :

Πληροφοριακα ,το καπνοπωλειο στο Παγκρατι εφερε αυτη τη βδομαδα τον Manitou Virginia Gold ,τον αναζητουσα σχεδον ενα μηνα εκει.Ειναι στα 7,5 ευρω τα 35gr.

anna said on :

καλησπερα στη θεσσαλονικη που βρισκουμε manitu

Pant said on :

Aννα, δυστυχώς δεν ξερω αμα μπορεις να τον βρεις Θεσσαλονικη

Ανώνυμος said on :

Παιδια καλησπερα
Που μπορουμε να βρουμε τον Γερμανικο Manitu?
Υπαρχει καπου εδω στην Ελλαδα ηα μπορουμε να το παραγγειλουμε μεσω ιντερνετ?

Pant said on :

Για σίγουρα θα σε συμβούλευα μεσω ιντερνετ...αλλα αν ψαξεις στην αγορα κυκλοφορουν(μαυροι φυσικα)

Ανώνυμος said on :

Φιλε ευχαριστω για την αμεση απαντηση
Μπορεις να μου προτινεις καποιο σαιτ που στελνει Ελλαδα στα σιγουρα?
Ευχαριστω

Pant said on :

Sorry αλλα δεν εχω κανει παραγγελια απο εξωτερικο οποτε δεν ξερω να σου προτεινω καποιο.Αν δεις στην δεξια μπαρα καπου γραφει Αλλα Sites..Συμβουλεψου και αυτα

Ανώνυμος said on :

Πηγα σημερα στο καπνοπωλειο στο Παγκρατι αλλα ειχε κλεισει(πηγα στις 6)μηπως και το βρω εκει καθως τα παιδια απο πανω ειπαν οτι εχει..Θα τον παρω αυριο τηλεφωνο να μαθω κι αν ειναι θα ενημερωσω κι εδω.

Ανώνυμος said on :

Λοιπον πηρα κι εγω ενα Manitou απο το γνωστο μαγαζι μετα απο τοσα θετικα σχολια που διαβαζα.Ο καπνος καταρχας ηταν πολυ ξερος λες και ηταν ανοιγμενος, δεν ξερω αν επειδη δεν εχει χημικα δικαιλογει την τοσο μεγαλη ξηροτητα του.4 τισγαρα προλαβα να κανω σημερα με χαρτακια Gizeh Extra Slim και 6αρια φιλτρακια Gizeh και που φανηκε αρκετα βαρυς(καπνιζω καπνο marlboro gold).Στη συνεχεια εβαλα μια πιπα Friend holder και καπως το μαλακωσε..Θα καπνισω και αυριο ολοκληρη μερα για να εχω μια καλυτερη εικονα..Ιδωμεν!

Ανώνυμος said on :

Μετα απο ενα ολοκληρο πακετο Μανιτου μπορω να πω οτι ειναι οτι καλυτερο εχω δοκιμασει(με πιπα γιατι χωρις μου φενεται αρκετα βαρυ).Το μονο αρνητικο ειναι η τσιμπιμενη τιμη που δινεται εδω και οτι ειναι σχετικα ξηρος καπνος σε σχεση με τους υπολοιπους του εμποριου..Σε θεμα γευσης ειχα σαν κορυφη το Marlboro Gold αλλα πλεον αυτος ειναι μπροστα με διαφορα...

Ανώνυμος said on :

Έχουμε και λέμε: Manitou Green Organic 9.8/10 . Manitou Blue 8.5/10 . Manitou Virginia Gold 9/10 . και Nas Organic επιεικώς ένα 7.5/10 . Ο Οργανικός manitou είναι έτη φωτός μακριά και μακράν καλύτερος του Οργανικού Νας, Δεν παί-ζε-ται ! ! ! Δεν έχω λόγια για τον καπνο αυτό, από που να αρχίσω? από τον χαρακτήρα του? από το άρωμα του, από το χρυσό χρώμα του? από την γεμάτη γεύση του? τι να πω?? κάπνισα μέχρι και το τελευταίο θρύμμα του... υγρασία ικανοποιητική αν και του έδωσα ένα κλικ με την πετρα ύγρανσης, τον κάπνισα με rizla Silver, χωρίς τα φίλτρα άνθρακα παππου είναι το απόλυτο κορυφαίο Pure full body blend. τα φίλτρα σε αυτό τον καπνό είναι περιττά, κόβουνε αρκετό άρωμα και γεύση πολύ αισθητά. Πρώτη φορα κάπνισα καπνό τόσο καθαρό, τόσο γεμάτο, τόσο απλά ΚΟΡΥΦΑΙΟ καπνο.. Στην περίπτωση του Manitou Green Organic δεν λέμε "προβλέπεται" να τον δοκιμάσω "Απαιτείται" Οπωσδήποτε παίδες στην επομενη παραγγελια βάλτε τουλάχιστον 2 καπνοσακούλες στο καλάθι, θα με θυμηθείτε...

Xristos Tsiao said on :

Poleite stin ellada?

Ανώνυμος said on :

Δυστυχώς όχι ελλάδα δεν υπάρχει, τον βρίσκεις γερμανία, το ομολογώ με το χέρι στην καρδια είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει (και έχω δοκιμάσει πολλά στρέμματα από διαφορους καπνούς) προτείνω με κλειστά ματια τον Organic, εάν καπνίσεις τον organic και μετά καπνίσεις τον golden η τον blue θα καταλάβεις την έννοια του "οργανικού λιπάσματος" ..κάνει μπαμ.. ο Organic είναι μεγαλείο, αφρός best of the best από όλες τις πλευρές γεύση,αρωμα,σώμα,0%κοτσάνια με αριστη υγρασία προς το dry αλλα καμια σχέση με Pueblo και Nas. Με κλειστά ματια! αυτός ο καπνός σε εξαγνίζει ένα πράγμα. Σε καθαρίζει κατά ένα τρόπο, κανεις ένα τσιγάρο και γεμίζεις μέχρι τα @ρχίδι@

Ανώνυμος said on :

Ρε παιδιά ψάχνω τον τελευταίο καιρό για καπνό manitu και δεν τον βρίσκω πουθενά στην Αθήνα.Εσείς από που τον αγοράζετε;
Πείτε μου αν υπάρχει κάποιο περίπτερο/μαγαζάκι στην Αθήνα που τον φέρνει ή στην ανάγκη site για παραγγελία(αν και δεν ξέρω κατά πόσο συμφέρει παραγγελία σε μικρές ποσότητες).

Ανώνυμος said on :

Χαιρετώ την παρέα.
Καπνίζω Manitu Virginia Green απο Γερμανία. Ο κορυφαίος απ΄όλους με διαφορά για μένα. Συνήθως οι παραγγελίες μου περιλαμβάνουν 30 καπνούς. Θέλω όμως να κάνω μια παραγγελία 100 καπνών ώστε να γλυτώσω τα μεταφορικά έξοδα κάθε τόσο. Ξέρει κανείς αν υπάρχει κάποιος περιορισμός στην ποσότητα καπνού εντός Ε.Ε, γιατί 100 καπνοί είναι 3 κιλά?

DarkSoho said on :

Δοκίμασα και εγώ τον πράσινο και προφανώς πρόκειται για εξαιρετικό καπνό. Στη γεύση όμως μου φάνηκε λίγο αδιάφορος και νομίζω ότι ο gold είναι ανώτερος. Δεν ξέρω εάν παίζει ρόλο ότι έκανε 12 μέρες να έρθει. Σκέφτομαι να αγοράσω έναν υγραντήρα για καπνοσακούλα μήπως και τον ζωντανέψει λίγο. Επειδή δεν το έχω ξαναδοκιμάσει πιστεύετε ότι θα άξιζε ή θα τον χαλάσει περισσότερο;

Ανώνυμος said on :

εχω δοκιμασει ολους τους γνωστους καπνους που πουλιουνται και δε με ξετρελαινει κανεις.. απ'οτι καταλαβα manitou δεν παιζει να βρω οποτε ποια ειναι η καλυτερη λυση στο περιπτερο?

Ανώνυμος said on :

απ' όσο ξέρω επιτρέπεται να φέρεις από χώρα Ε.Ε μέχρι 1000γρ. καπνού

GL said on :

ΚΑΝΕΝΑ SITE ΓΙΑ ΜΑΝΙΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΥΑΡΧΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΙΣΤΟ?

Unknown said on :

https://pipe-shop.net/Shop/cgi-bin/his-webshop.cgi?f=NR&c=em_5492&t=artikel_en

Unknown said on :

pipe-shop.net

Ανώνυμος said on :

ρε παιδια ο καπνος manitou virginia gold πουλιεται στην ελληνικη αγορα αν ναι ποσα γρ. και τιμη

Δημοσίευση σχολίου

 
pantkostas@gmail.com