Προσεχώς

Manitou yellow

Pueblo

Scwarger Krauser

Nas organic

javansee
και άλλοι πολλοί....

11 σχόλια:

Ανώνυμος said on :

Το και άλλοι πολλοί ανυπομονώ να δω! χαχαχαχαχαχα

Ανώνυμος said on :

Πάντως Javaanse Jongens σημαίνει αγόρια απ' την Ιάβα, κάπως παράξενο μου ακούγεται...ιδίως επειδή είναι και ολλανδικής προελεύσεως.

Pant said on :

Το αλλοι πολλοι αναφερεται σε lucky strike red,crossroad τον μετριο και τον τον bali shag(αν τον βρω,γιατι απο οτι μου φενεται δεν κυκλοφορει πια Γερμανια)

Ανώνυμος said on :

Γαμώτο και εγώ που νόμιζα ότι κυκλοφόρησε καπνός "και άλλοι πολλοί", είχα πολύ μεγάλες προσδοκίες από αυτό το σήμα χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα


Ο Lucky Strike έχω ακούσει ότι είναι μάπα (και ο δικός μας ένα πακέτο που μου έδωσαν δεν μου άρεσε καθόλου, σκουρόχρωμος και με έντονα χημικά γεύση, ελπίζω να μην χάλασε και απλώς να έπεσα σε άσχημο πακέτο. Ο Crossroad λένε ότι είναι πάρα πολύ καλός. Ο Bali Shag Golden Shag μάλλον φούσκα είναι,αφού δεν τον βρίσκεις ψάξε για τον Turkish Shag είναι παρόμοιο χαρμάνι, να δούμε τι παίζει και με αυτόν.


Πότε γυρνάς στα πάτρια;

Pant said on :

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!
ο lucky της Γερμανιας ειναι ενα χαλι μαυρο....Τον crossroad δεν τον ανοιξα ακομα αλλα εχω ακουσει πολλα καλα λογια.

Σημερα δοκιμασα τον NAS organic και ηταν πολυ καλος!Η μουρωδια και η γευση του ειναι σαν να εχουν ψησει τον καπνο στον φουρνο...Πολυ ιδιαίτερος καπνος...

Pant said on :

11 του μηνος γυρναω...

Ανώνυμος said on :

NAS perique αν βρεις σε έτοιμο λένε είναι πολύ καλό, μάλλον ο organic δεν θα έχει σχέση με τον original blend.


Η Καρέλια σε μία εκδήλωση είπε ότι φέτος θα κυκλοφορήσει νέα σήματα και θα βγάλει νέες εκδοχές για τα παλιά.

μπαμπης said on :

φιλε εχω τρελαθει συνηθισα τον bali shag δεν μπορω να κανω αλλο καπνο εβρισκα απο ισπανικο σαιτ μου εστελνε απλα αυτην την φορα με γραψανε εχει περασει 1 μηνας.η αλλη παρατηρηση μου ειναι οτι ενω εχουμε πανω απο 6 καπνους για πιπα νομιμα στην ελλαδα (clan borkum rift captain black κ.α)της skadinavian tobaco) και δεν υπαρχει ο bali shag.μπηκα σε γερμανικο σαιτ που ειχες πει δεν εχει bali shag μονο crossroad βρηκα της ιδιας εταιριας και δεν ξερω αν ειναι καλος.κυπρο υπαρχει μηπως?να ρωτησω κατι γνωστους?

Ανώνυμος said on :

Δεν υπάρχει στην Κύπρο και ο Crossroad είναι καλός αλλά διαφορετικό χαρμάνι.

μπαμπης said on :

τελικα απο το ισπανικο σαιτ στην 4η παραγγελια μου μαλον μου φαγανε τα λεφτα πανε 2 μηνες πςριπου να μου στειλουν βαλι σαγκ.το θεμα ειναι οτι επρηξα 1 φιλο μου που πηγαινειιταλια με νταλικα και τελικα το παλικαρι μου βρηκε σε ταμπακερια τον βαλι σαγκ.ομως δεν ειναι στην ιδια συσκευασια ωπως ποιο πανω ειναι η παλια που γραφει γκολντεν σαγκ και δεν ειναιτης σκαντιναβιαν τομπακο αλλα ορλικ.το μυαλο μου παει οτι μαλον στην ταμπακερια του εχουν μεινει απο παλια.

μπαμπης said on :

παρακολουθω εδω και πολυ καιρο την δουλεια των παιδιων (πετροσ μποεμ μαυρο ροδο και του παντ)και μιλησα στην παρεα μου λεγοντας οτι εχουν καπνισει χαριτολογωντας μεχρι και ριγανη.βαζοντας τους στο κλιμα για την δουλκεα που εχουν κανει και τον χρονο που ξοδευουν για εμας.στην κυριολεξια τους εχω τρελανει στην προσπαθεια μου να καταληξω καπου εχοντας καπνισει απο μενα american spirit pueblo manitou kai bali shag rounded virginia την νεα εκδοχη του golden shag.οι αποψεις για τουσ 3 πρωτους ηταν ασχημες μιας και ηταν πολυ ξεροι για αυτους κατονομαζοντας τους πριονιδι και μονο στον bali shag με ικανοποιητικα επιπεδα υγρασιας και γευσης ειχαν να λενε και μαλον συμφωνω μαζι τους.εγω παντως θα πω κατι που ελεγε ο παππους μου οτι το καλυτερο κρασι ειναι αυτο που σου αρεσει εσενα.σας ευχαριστω και θα συνεχισω να σας παρακολουθω αφου απο σας εμαθα οτι υπαρχουν και αλλοι καπνοι αξιολογοι. Υ.γ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟΝ BALI SHAG ROUNDED VIRGINIA

Δημοσίευση σχολίου

 
pantkostas@gmail.com