Natural American spirit







Ο καπνός natural american spirit είναι ενα προϊόν της santa fe tobacco .Ο καπνός αυτός μου ήρθε απο Γαλλία   6Ε το 30g.Θα ξεκινήσω πρώτα από τα τεχνικά του χαρακτηριστικά.Η καπνοσακουλα εχει πολυ ωραιο σχεδιασμο και περιβάλλεται απο ναιλον με αποτελεσμα να μην αλλοιώνεται,Το χρωμα το καπνου ειναι ενα χρυσο-σταχι  διοτι ο καπνος αποτελειται αποκλειστικά απο ξανθα virginia και επισης ο καπνος ειναι 100% φυσικος, δηλαδή χωρις χημικα και αρωματα.
Φυσικα αυτο σε εμενα δεν λεει τιποτα.Ενας καπνος χωρις προσθετα δεν ειναι απαραιτητα καλυτερος και αυτο μου το απεδειξε ο συγκεκριμένος
Ανοιγοντας την καπνοσακουλα μου ηρθε μια πρωτόγνωρη μυρουδια για καπνο.Ηταν μια μιξη ξερου γρασιδιου με αχυρο,οπως επισης ηταν και η υφή του καπνου ο οποιος ηταν καταξερος  σε σημειο που θρυμματίζονταν στην επαφη.Μολις καταφερα να στριψω ενα τσιγαρο και να το αναψω,εκανα 2 παρατηρησεις.Πολυ ξερος και βαρυς στην γευση και το δευτερο ηταν οτι ηταν ΑΚΡΙΒΩΣ ιδιος με εναν χυμα καπνο που ειχα αγορασει 12Ε το κιλο.Πολυ περιεργο...
Πραγματικα ειναι ενας αρκετα βαρυς καπνος και σε συνδυασμό  με την ξεροτητα του μπορει να σε στείλει μετα απο 4-5 τσιγαρα.
Τον καπνο σε μια προσπαθεια να τον κανω καπνίσιμο(δικιά μου λεξη) επρεπε να του προσθεσω λιγη υγρασια με ενα υγραντηρακι και πραγματικα ο καπνός μεταμορφώθηκε.Πολυ πιο ευκολος στο στριψιμο,Η γευση του βελτιώθηκε φανερα και επισης δεν σου εγδαρνε τον λαιμο με καθε τζουρα.
 Για να συνοψίσω,ειναι ενας φυσικος καπνος με πολυ χαμηλό ποσοστο υγρασιας(λιγοτερο απο 5%)  πολυ βαρυς και δυνατος χωρις σκουπιδακια και κοτσανια και φανερα βελτιωμένος με παραπανω υγρασια.


ΝΑS ξερος:           7/10
NAS με υγρασια: 8.5/10 





Σχήμα
χαρτί
Τυπου Α
Τύπου Β
Λεπτό          5,2mm
0,4g
Πίσσα
Νικοτίνη
     8,0 mg
     0.7mg
    12,0mg
      1.0mg
Παχύ            7,2mm
0.75g
Πίσσα
Νικοτίνη
     15.0mg
      1.3 mg
     19.0mg
       1.6mg

55 σχόλια:

Ανώνυμος said on :

Είναι ελάχιστα πιο βαρύς από τον PUEBLO, το ίδιο έχω να πω και εγώ για την υγρασία. Ότι οι χύμα καπνοί που είναι κατάξεροι βγάζουν πάρα πολύ σκληρή και τραχιά γεύση το ίδιο και αυτός που έχω τώρα, με υγρασία μιλάμε για τρομερή βελτίωση πάντως δεν ξέρω κατά πόσο είναι μπασμάς είναι σχετικά ουδέτερος, ξέρεις Pant τίποτα παραπάνω για τις ποικιλίες του μπασμά;

Ανώνυμος said on :

Πάντως ο καπνός παρότι μπασμάς (αν δεν με δούλεψε) είναι αρκετά πιο ουδέτερος σαν να καπνίζεις Assos μαλακό σε στριφτό ή μάλλον SANTE άφιλτρο.

Pant said on :

Τελικά όσο πιο πολύ τον καπνιζω τοσο πιο πολυ μου αρέσει.και ειδικά με υγρασία γύρω στο 15% είναι αψωγος.μέσα στις επόμενες ημέρες θα δοκιμάσω και τον pueblo θα τους συγκρινω.πάντως άμα βρεις καλής ποιότητας μπασμα δεν θα θέλεις να τον αλαξεις.Για την ποικιλία αυτή δεν ξέρω και πολλά διότι σπάνια τον βρίσκω και μια φορά που τον είχα βρει μου προξένησε  πολυ μεγάλη εντύπωση.τον χύμα καπνο νατον κρατάς σε υγρασία γύρω στο 10 με 15% διότι σε αυτό το ποσοστό βγάζει την γεύση και τα φυσικά του αρώματα.εμένα ο μπασμας μου θυμίζει παρά πολύ σαντε,όπως ανεφερες και εσυ.Τον nas πιστεύω ότι τον αδίκησα και μάλλον θα την ξαναγραψω την κριτική.
Σορρυ που δεν απάντησα πιο νωρίς αλλά γίνεται ένας χαμος λόγο τον προετοιμασιων για το ταξίδι.

Ανώνυμος said on :

Εγώ πάλι έχω επί μία βδομάδα μουρμούρα.

"Ξέρεις φέτος έχουν πέσει οι τιμές των διακοπών"
"Ο Κλούβιος και η Σουβλίτσα θα πάνε στο Χιονοδρομικό"
"Πω πω καλά Χριστούγεννα χωρίς χιόνι"
"Πω πω μόνοι μας μείναμε στην Αθήνα όλοι φύγανε"

Μια φορά είπα να κάτσω και εγώ να ξεκουραστώ τις γιορτές και να μην τρέχω γύρω γύρω, ξινό θα μου το βγάλει.


ΜΗΝ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙΣ ΠΟΤΕ!!!!!!!!!

Ανώνυμος said on :

Εγώ τον κρατάω σε μία υγρασία αρκετά καλή πάνω από το 15% μου αρέσει πολύ και εγώ όπως ξέρεις δεν είμαι του στριφτού. Όντως θυμίζει ένα SANTE αλλά πολύ ακριβότερο, είναι σχεδόν το ίδιο τσιγάρο. Ξέρεις κανένα καλό φίλτρο 8mm γιατί με το smoking το τσιγάρο γίνεται τρομερά ελαφρύ.

Ανώνυμος said on :

Pant αληθεύει ότι η δερματίνη είναι καλύτερη για τη συντήρηση του καπνού από το δέρμα; επειδή είναι απόλυτα μονωμένη. Βέβαια υπάρχουν ποιότητες και ποιότητες, αλλά εγώ μέχρι τώρα το δέρμα θεωρούσα καλύτερο. Επίσης λένε ότι ο καπνός τραβάει και τις οσμές του δέρματος και είναι ακόμα χειρότερο.

Pant said on :

χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!Παλι καλα που δεν σκοπεύω να παντρευτώ... Απο 8mm πιστεύω αξίζουν μόνο ριζλα.

Οσο για τις θηκες,εχω δοκιμασει και τα 2 και κατέληξα στο δερμα.Πολυ πιο καλη συντήρηση και το αρωμα του δερματος φευγει μετα απο περιπου 1 βδομαδα χρησης.Η θηκη απο δερματινη αμενα διαλύθηκε μεσα σε 2 μηνες ενω το δερμα το εχω εδω και 1 χρονο

Ανώνυμος said on :

Την καλύτερη δουλειά κάνεις!!!


Δεν μιλάω για θήκες του περίπτερου εννοώ καλή δερματίνη αυτές που είναι σχεδόν στην ίδια τιμή με το δέρμα (σαν αυτές στα καλά αυτοκίνητα φαντάσου), δεδομένου ότι η δερματίνη είναι απόλυτα στεγανή και αδιαπέραστη από τον αέρα (αλλά οι δερμάτινες έχουν μέσα μία στρώση λάτεξ θα μου πεις). Πάντως αυτό είναι το κύριο που φοβόμουν μήπως τραβήξει ο καπνός αρώματα από το δέρμα γιατί πήρα μία δερμάτινη, αλλά έπειτα ένας καπνοπώλης μου είπε να προτιμώ θήκες από δερματίνη.


Πάντως επειδή κυκλοφορούν και πολλές μουφιές να πούμε ότι είναι καλό να κάνουμε το τεστ. Καίμε λίγο μία άκρη της καπνοσακούλας αν λιώσει και κάνει μία τρύπα ίσα με καρύδι είναι δερματίνη, αν ίσα που τσουρουφλιστεί είναι δέρμα.


Τα δοκίμασα τα rizla εχθές αισθητά δυνατότερο τσιγάρο. Ευχαριστώ.

Efthimis said on :

Ειχα δοκιμασει τον nas, 2 φορες. Απο Ισπανια και απο Ιταλια, ιδιος μου φανηκε. Πολυ ξερος καπνος, πολυ ανοιχτοχρωμος. Μου αρεσε αρκετα, ο μοναδικος καπνος (μαζι με τον marlboro gold) που καταφερα να τελειωσω την καπνοσακουλα. Μου αρεσε που ηταν βαρυς, ωστοσο καποιες στιγμες με μπουκωνε. Συγχαρητηρια για το blog, χρονια πολλα σε ολους

Pant said on :

Επισης φιλε και ευχαριστω για τα καλα σου λογια!Οντως,πολυ καλος καπνος αλλα εμενα τα πνευμόνια μου δεν τον αντεξαν.Μολις σημερα δοκιμασα τον pueblo.Πιστευω οτι ειναι πολυ καλυτερος.Πολυ πιο ωραια γευση...

Ανώνυμος said on :

Άμα βρίσκεις τον PUEBLO καλύτερο, μάλλον καλύτερα να μην δοκιμάσω τον NAS.

Pant said on :

Μαλλον ναι...αλλα ποτε δεν ξερεις..ο καθενας εχει αλλα γουστα.Σημερα πηρα manitou yellow και εναν περιεργο scwarger κάτι...Τον manitou δεν τον δοκιμασα ακομα.Ο αλλος ειναι χοντροκομμενος 100% kentucky.Περιμενα να μου τιναξει τον λαιμο αλλα το αντιθετο.Ειναι σχετικα γλυκόπιοτος.
Αυριο θα παρω nas perique και organic και crossroad.
Θα γυρισω Ελλαδα με μια σακουλα καπνους...
Ασε.... νιώθω σαν χοντρο αμερικανάκι στα mcdonalds...TΑ ΘΕΛΩ ΟΛΑ!

Απο χαρτακια εδω εχουν μονο ocb premium,ocb ασπρα,rizla κοκκινα και πρασσινα.Και απο φιλτρακια μονο ocb

Ανώνυμος said on :

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Χοντρό Αμερικανάκι που προσπαθεί να στρίψει, αυτό είναι κωμωδία χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα.


Μπορεί να σε χτυπάει και να μην το καταλαβαίνεις, πρόσεξε τον. Αν βρεις Black Bear Zware Shag είναι και γαμώ τους καπνούς, επίσης τον κλασσικό Van Nelle Zware και αυτός 100% Kentucky (εγώ δεν μπόρεσα να τον καπνίσω σε κάποιες τζούρες δάκρυζα, αλλά ίσως έχει αλλάξει από τότε) και φυσικά αν κυκλοφορεί ακόμα τον κορυφαίο DRUM zware shag.

Κοίτα μόνο μήπως εντελώς τυχαία χαθεί η τσάντα σου στη διαδρομή, έτσι εντελώς τυχαία έχασε και ένας φίλος μου μία τσάντα τουρκικά τσιγάρα.


Σε ποία χώρα είσαι;

Ανώνυμος said on :

Αν εννοείς τον Scwarger Krauser δεν τον έχω δοκιμάσει.

Pant said on :

ναι,αυτος ειναι...Πολυ καλος.Τον zware shag δεν τον βρηκα,δεν πρεπει να κυκλοφορει.Επισης δεν βρηκα τον bali shag που αγωνιουσα να τον δοκιμασω...

Γερμανια ειμαι,στο Μοναχο.Ξερεις κατι;Παρατηρησα οτι κανεις δεν καπνιζει στριφτο.Μονο ετοιμα.Χθες που βγηκα μια βολτα στην marianplatz(Κατι σαν Αριστοτελους) με κοιτουσαν σαν να εστριβα μαυρο...

Efthimis said on :

Δεν αξιζει φιλε μου ο bali shag. Μιλαω για τον golden shag, τον turkish shag δεν το εχω δοκιμασει (ακουσα πως ειναι καλυτερος). Τον ειχα παρει απο Ιταλια, δυνατος, πλουσια γευση αλλα λιγα πραγματα απο αρωμα.

Ο nas ειναι καλος καπνος. Αν τον πετυχεις φρεσκο και με καταλληλη επιλογη φιλτρο-χαρτιου, τραβιεται πολυ καλα.

Pueblo ειχα δοκιμασει τον ισπανικο (και εδω ακουσα πως ο γερμανικος ειναι καλυτερος). Απλα αθλιος. Τα δε τσιγαρα pueblo απλα τρισαθλια

Ανώνυμος said on :

Μάλλον επειδή είσαι Έλληνας σε κοιτούσαν και ήθελαν να σε χώσουν σε κανά φούρνο (παλιά τους τέχνη κόσκινο). Γερμανία δεν κυκλοφορούν νομίζω και είσαι αρκετά μακριά από την Ολλανδία. Άμα τύχει και περάσεις στην Ολλανδία πάρε μπόλικους, ο Bali Shag κυκλοφορεί ρώτα σε κανά καπνοπωλείο, "Hi Merkel! Ein Bali Shag bitte", στον δίνει "Danken, Auf Wiedersehen".

Ελένη said on :

Προτείνεις να τον δοκιμάσω γιατί θα πάω λίγες μέρες στην Ιταλία (υπάρχει εκεί άραγε;;;) Α! Καπνίζω Virginia Slims.


Υ.Γ. Γλυκούλη το Blog. Keep Smoking ;)

Pant said on :

Euthimi, Συμφωνώ για τον nas αλλα επειδη τον ξαναδοκιμασα εδω στην Γερμανια και τον συγκρινα με τον Pueblo,o δευτερος μου φανηκε πιο ολοκληρωμένος σαν γευση.Εχουν ιδια ποιοτητα αλλα ειναι πως καθεται στον καθενα.

Επισης σημερα δοκιμασα τον Manitou yellow.Ειναι ιδιο στυλ με τους nas και pueblo αλλα μακραν ο καλυτερος!Σχετικα ξερος,λεπτοκομμενος,χωρις πολλα σκουπιδακια και χωρις αρωματα.Πιστευω οτι αμα εισαχθεί στην Ελλαδα θα κανει παταγο.Ειναι ο ωραιοτερος καπνος που εχω δοκιμασει μεχρι τωρα.

Pant said on :

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!Λες να με βλεπουν σαν όρθιο σαπούνι;Παντως ειναι πολυ εξυπηρετικοί.Εγω την πωλήτρια την τρελανα.Την εκανα να μου αραδιάσει ολους τους καπνους στον παγκο αλλα εγω φυσικα σαν ΕΛΛΗΝΑΣ αγορασα μονο 3-4.Φυσικα τα ακουσα τα "γαλλικα" μου φευγοντας αλλα φυσικα πηρα την εκδικηση μου ξανακανοντας το ιδιο την επομενη μερα.....Εχω μαζεψει αρκετο στοκ για κριτικες αλλα αυτον τον διαολο τον bali shag δεν τον βρισκω πουθενα..

Pant said on :
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Pant said on :

Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια Ελενη...

Τον nas στον συστεινω ανεπιφύλακτα να τον δοκιμάσεις αλλα επειδη βλεπω οτι κανεις σχετικα ελαφρια τσιγαρα καλυτερα πρωτα βαλε ενα υγραντηρακι γιατι ειναι θεοξερος και με 1-2 τσιγαρα μπορει να σου τιναξει τον λαιμο.

Ανώνυμος said on :

XAXAXAAXAXAXAXAXAXAXA!!! Αυτό γουστάρω να το κάνω σε κάτι μαλάκες περιπτεράδες που σε κοιτάνε με ένα ύφος "άι στο διάολο ρε μαλάκα", τους βάζω να ψάχνουν με τις ώρες τσιγάρα που δεν κυκλοφορούν...ή ακόμα καλύτερα που δεν υπήρξαν ποτέ (μην τύχη και τα θυμούνται) και μετά φεύγω ήσυχα ήσυχα χωρίς να αγοράσω τίποτα. Να καταλάβει ότι ο πελάτης έρχεται για να του αφήσει λεφτά, χάρη του κάνει, κάθε 200 μέτρα έχει και άλλο περίπτερο στην Αθήνα.


Καλά οι Γερμανοί το καλό είναι στη δουλειά τους στέκονται κλαρίνα και ειδικά σε μεγάλα μαγαζιά (και έτσι μπορείς να διασκεδάζεις με παρόμοιες μεθόδους)...περιττό φαντάζομαι να σου πω ότι αν το είχες κάνει στην Ελλάδα θα έφευγες με τους καπνούς καπέλο χαχαχαχαχαχαχα.
Πάντως αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να επιλέξεις, τους βλέπεις όλους και παίρνεις. Μπορεί να φοβόταν κιόλας η πωλήτρια ότι είσαι κανάς χασικλής και αντί για Γαλλικά όταν έφευγες να είπα "δόξα τω Θεώ".

Κοίταξε μπορεί να σε φαντάζονται σαν κρεμοσάπουνο που περπατάει, άμα έρθει κανένας και σου πατάει το κεφάλι, μάλλον θέλει να πλύνει τα χέρια του.

Πάντως έλεος πια με αυτές τις πωλήτριες και εντάξει καταλαβαίνω να πας σε ένα συνοικιακό καπνοπωλείο (ψαγμένα ψιλικατζίδικα στην ουσία) και να είναι η κόρη ή η γυναίκα του και να μην μπορούν να σε εξυπηρετήσουν, αλλά ολόκληρες αλυσίδες ή κάτι καπνοπωλεία 100 τετραγωνικά και αντί να προσλάβουν άτομα να ξέρουν βάζουν κάτι καλλιστεία του αντένα; Αλλά θα μου πεις ο γνώστης θέλει και λεφτά, η ξανθούλα 700ευρώ για όλη την ημέρα και χωρίς ένσημα θα πληρωθεί.


Με τον MANITOU πως είναι το στομάχι σου γιατί εμένα με είχε ταράξει, δεν είναι για μόνιμη μάρκα;


Ελένη το να πας από τα Virginia Slims στον NAS δεν θα στο πρότεινα, λένε ότι είναι καλός αλλά είναι και αρκετά βαρύς. Επίσης για να τον στρίψεις πρέπει να είσαι πραγματικά εξπέρ ειδικά αν χρησιμοποιείς πολύ λεπτά τσιγαρόχαρτα, ακόμα και το μηχανάκι νομίζω θα κωλόσει.

Ελένη said on :

Ευχαριστώ παιδιά άμα τον βρω θα τον δοκιμάσω, αν δεν μπορώ να τον καπνίσω θα τον δώσω σε κάποιον άλλον και πίσω στα Virginia Slims.

Πάντως έχω ένα θεματάκι με το στρίψιμο, βασικά δεν ξέρω να στρίβω καν
:p

Απλώς δεν μπορώ πια να δίνω πάνω από 4 ευρώ, αν και καπνίζω ένα πακέτο την εβδομάδα και αν. Αυτά τα κουτάκια που βάζεις μέσα τον καπνό και στο βγάζει έτοιμο είναι καλά ή να πάρω ένα στριφτάκι;;;

Πάντως δεν μπορώ να στρίψω με το χέρι, είμαι εντελώς άχρηστη, βρωμάνε και τα χέρια μετά. Δύσκολα τα πράματα πατριώτες :(

Δεν ξέρω τι εννοείται πολύ λεπτά παιδιά, εγώ ξέρω ότι ήταν σε μπλε κουτάκι και φίλτρα Old Holborn (αυτά με το ελεφαντάκι), ωραίο πακέτο :)

Ανώνυμος said on :

Σας έχω δύο πολύ καλά νέα

Δοκίμασα τον American Spirit πολύ καλός ξερός όπως είπες αλλά όχι σε τόσο τραγικό σημείο ίσως και λίγο πιο υγρός από τον Pueblo. Απαλή, δυνατή γεύση, όχι και τόσο ουδέτερη, φτωχό άρωμα αλλά είναι χαρακτηριστικό αυτής της ποικιλίας. Πολύ καλός καπνός και είμαι και μεγάλος λάτρης του Virginia. Προφανώς έπεσες σε σκατά πακέτο ή στη Γαλλία είναι χάλια. Δικαιώνει απόλυτα την υψηλότερη τιμή από τον Pueblo και το μεγάλο όνομα του.


Το Lucky Strike παρουσιάζει τρομερή βελτίωση, απαλό και μυρωδάτο τσιγάρο μοιάζει πολύ στον καπνό αν εξαιρέσουμε την πολύ γενναιόδωρη δόση ανατολικών. Στο πλάι γράφει Fire Safe Cigarette, αλλά όπως έχω ξαναπεί δεν κατάλαβα καμία διαφορά άκρως απολαυστικό τσιγάρο, το προτείνω. Το δοκίμασα στην τράκα και έτσι δεν πρόσεξα την παρτίδα.

Koprodog said on :

Πολύ λεπτά τσιγαρόχαρτα είναι τα Rizla ασημί και τα παρόμοια τους. Νομίζω πως για κάποιον "αρχάριο" μία καλή επιλογή από άποψη ευκολίας είναι τα πράσινα Rizla με τις κομμένες γωνίες. Κατά τα άλλα, όλοι δυσκολεύονται στην αρχή, αλλά μετά από λίγο συνηθίζεις, δεν είναι τίποτα.

Ανώνυμος said on :

Pant αν είσαι ακόμα Γερμανία ψάξε έναν ολλανδικού τύπου καπνό που λέγεται Javangee είναι πολύ καλός λένε.

Ανώνυμος said on :

Αύριο ο NAS θα πάρει τον πούλο, μετά τα πρώτα τσιγάρα είναι απλώς ένας PUEBLO μέχρι και η συσκευασία έχει παρόμοιο χρώμα και σχεδίαση, είναι και αυτός ένας πικάντικος αμερικανοφερμένος καπνός μπορεί να αρέσει σε Αμερικάνους και Ισπανούς που γουστάρουν το πικάντικο και δυνατό τσιγάρο, αλλά δεν νοείται στη χώρα του μπασμά να καπνιστεί αυτό το πράμα, επίσης ο μισός καπνός είναι τρίμματα τα οποία δεν καπνίζονται γιατί είναι απλώς μία μαλακία και μισή. Η τωρινή παρτίδα του Assos είναι γαμάτη και απορώ γιατί δεν καπνίζουν όλοι Assos αφού σπάνια έχει κακές παρτίδες, οι οποίες δεν οφείλονται καν στην εταιρεία αλλά στην ασταθή φύση των ανατολικών καπνών.

Ελένη said on :

Τον δοκίμασα και εγώ τον American Spirit...μμμ...εεε...δεν μου άρεσε :/, πολύ ξερός, έβαλα να μου στρίψουν και δεν τα κατάφερναν. Τελικά θρίαμβος :) στρίψαμε τσιγάρο...εμ το μόνο που καταλάβαινα ήταν ένα χοντρό σύννεφο να με καίει, είναι πάρα πολύ βαρύς...οπότε. Αντίο American Spirit :'(.

Στην Ιταλία όμως βρήκα κάτι άλλα που τα λένε Diana. :) Ωραία τσιγαράκια!!!

Ελένη said on :

Από Javansee είχα δοκιμάσει το μπλε καλός όχι πολύ βαρύς και σχετικά απαλός.

Ανώνυμος said on :

Καλή χρονιά σε όλους.
Ξέρει κανείς ποιές είναι οι τελευταίες κυκλοφορίες καπνών στην Ελληνική αγορά?

Ανώνυμος said on :

Τον μπλε Ελένη τον είχα δοκιμάσει και εγώ πριν πολύ καιρό. Δεν θα έλεγα ότι ήταν απαλός, ούτε και ελαφρύς. Εκτός και αν μιλάμε για άλλη εκδοχή.

Ανώνυμος said on :

Οι τελευταίες είναι marlboro red/gold 20gr και Lucky Strike, επίσης Gauloises Fine Cut που είναι μια αηδία και μισή, όπως οι περισσότερη στην ελληνική αγορά.

Pant said on :

Συγνωμη σε ολλους οσους δεν απαντησα αλλα λειπω ολη μερα απο το σπιτι λογο δουλειας και το μονο που προλαβαινω αυτες τις μερες ειναι να εγκρινω σχολια.Αν και καθυστερημενα,χρονια πολλα και καλη χρονια!

Ανώνυμος said on :

Είσαι ασυγχώρητος θα πας οπωσδήποτε στην κόλαση!!!χαχαχχαχαχαχαχαχα


Πώς σου φάνηκε ο Javansee;


Χρόνια πολλά (για τα Χριστούγεννα), καλή χρονιά (για την Πρωτοχρονιά) και καλή φώτιση (για τα Θεοφάνια)

Ανώνυμος said on :

Φίλτατε μαύρο ρόδο θα διαφωνήσω για τον gauloises, τον δοκίμασα και ήταν πόλύ καλός, επιτέλους μετά από απειρες δοκιμές βρήκα την μάρκα μου και θα τον καπνίζω μόνιμα, αλλά η κριτική για τους καπνούς είναι φλου, γιατί από το πως στρίβεις μεχρι το χαρτί και το φίλτρο αλλάζουν δραματικά τη γευση και το βάρος.Ο lucky μου άρεσε επίσης, τον μαλμπορο δεν τον δοκίμασα ακόμα.

Pant said on :

Επισης Μαυρο Ροδο!Ευχαριστω για την κατανοηση!

ο javansee μου αρεσε αρκετα γιατι εχει γεματη και πλουσια γευση
αλλα οχι τοσο ωστε να αφησω τον manitou...Φυσικα ομως 3 σκαλες πανω απο οτι κυκλοφορει στην ελληνική αγορα...

Ανώνυμος said on :

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα


Τον μπλε Javaanse δοκίμασες; Ο Manitou είναι όντως πολύ καλός καπνός, ο καλύτερος που έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής.

Ανώνυμος said on :

Ανώνυμε δεν έχω καπνίσει ολόκληρη καπνοσακούλα Gauloises, άλλωστε το θέμα είναι και αρκετά υποκειμενικό, πάντως όσες φορές έτυχε να τον καπνίσω αποκόμισα άκρως κακή εντύπωση, έχει πολλά χημικά και είναι τραγικά ελαφρύς, μία ακόμα κακή απομίμηση του κλασικού άθλιο Old Holborn κίτρινου.

Ανώνυμος said on :

EIMAI THΣ ΑΠΟΨΗΣ ΟΤΙ ΤΟ ΣΚΕΤΟ ΒΙΡΤΖΙΝΙΑ ΕΙΤΕ ΕΤΟΙΜΟ ΕΙΤΕ ΣΤΡΙΦΤΟ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ

Ανώνυμος said on :

Τα Virginia έχουν υποτιμηθεί πολύ λόγω της ανθεκτικότητάς τους, αλλά το γεγονός ότι φυτρώνουν παντού δεν σημαίνει ότι είναι και καλά, αν δοκιμάσει ποικιλίας Βραζιλίας, Αμερικής, Ζιμπάμπουε κ.τ.λ. θα δεις ότι δεν είναι έτσι, επίσης τα Virginia παρουσιάζουν τεράστιες διαφορές από ποικιλίας σε ποικιλία και από ποιότητα σε ποιότητα, δεν έχει σχέση δηλαδή η χρυσή κασετίνα και το excellence με το REX 25 και το KARELIA LIGHTS.

Ανώνυμος said on :

παιδιά δεν πρέπει να συγκρίνουμε το στριφτό με το έτοιμο ακόμα και αν έχουν την ίδια εμπορική ονομασία, ο καπνός έχει άλλο κόψιμο άλλη υγρασία και πάει λέγοντας, θα ήταν σαν να συγκρίνουμε πχ τα τσιγάρα ντανχιλ με τα πουρα ντάνχιλ, απλά είναι άλλη μορφή καπνίσματος.

Ανώνυμος said on :

Συμφωνώ απόλυτα.

Ανώνυμος said on :

ο gauloises είναι στην κατηγορία του old holborn yellow αλλά καλύτερος, ξέρει κανείς αν κυκλοφορεί ο amber leaf στην Eλλάδα?

Pant said on :

Για μενα και οι δυο ειναι αδιαφοροι μιας και δεν καπνιζω τετοιου τυπου καπνους.Ο amber leaf απο οτι ξερω κυκλοφορεί μονο Αγγλια

Ανώνυμος said on :

γενικά το σκέτο βιρντζίνια είναι αδιάφορο αλλά επικράτησε καπως στους καπνούς γιατί παλιά μόνο αυτό και halfzware υπήρχε.

Ανώνυμος said on :

Επίσης καλώς ή κακώς το Virginia αποτέλεσε και την εύκολη λύση καθώς στο στριφτό τα χαρμάνι είναι δύσκολα γιατί δεν μπορείς να ελέγξεις τις ποσότητες στο τσιγάρο ώστε να είναι πάντα ίδιο, για αυτό και τα πολύπλοκα χαρμάνι στριφτού συχνά καταλήγουν στην αποτυχία.

Αν μένεις σε τουριστική περιοχή με λίγο ψάξιμο βρίσκεις αγγλικούς καπνούς (παράνομα βέβαια) καθώς οι Άγγλοι πλέον μόνο στριφτό καπνίζουν και τους δίνουν στους τουρίστες.

stamy said on :

Καλησπέρα και από μένα
Χρόνια τώρα κάπνιζα Silk Cut Μπλέ, άρχισα το στριφτό όμως. Μπορεί να μου πεί κάποιος ποιός καπνός έρχεται πιο κοντά;

stamy said on :

Καλησπέρα και από μένα
Χρόνια τώρα κάπνιζα Silk Cut Μπλέ, άρχισα το στριφτό όμως. Μπορεί να μου πεί κάποιος ποιός καπνός έρχεται πιο κοντά;

Unknown said on :

http://www.tobacco-cigarettes.com/index.php/precios/tabaco-de-liar.html

Ανώνυμος said on :

Παιδια μπορειτε να μου πειτε την αποψη σας για τον van nelle κανω golden virginia και λεω να τον αλλαξω μα αυτον...πιστευετε οτι αξιζει σαν καπνος? η ειναι στη φαση του drum γεματος κλωναρια? Ευχαριστω εκ των προτερων και συνεχιστε την ηδη καλη δουλεια που αρχισατε με το blog.

Ανώνυμος said on :

Παιδια ξερετε καποιο σαιτ ή τροπο για να προμηθευτουμε American Spirit και Pueblo?

Ανώνυμος said on :

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΦΤΑΝΟΥΝ ΠΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΡΕ ΠΕΔΙΑ ΠΟΣ Ο ΧΙΜΑ ΚΑΠΝΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΑΡΜΑΚΑ? ΤΟ ΒΙΡΤΖΙΝΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΧΩΡΙΣ ΦΑΡΜΑΚΑ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΖΕΜΑ ΟΤΑΝ ΚΟΒΟΥΝ ΤΗ ΦΟΥΝΤΑ ΤΗ ΡΙΧΝΟΥΝ ?
ΜΗΠΩΣ ΣΙΣΤΟΞ?

Ανώνυμος said on :

καλημερα παιδια!! ξερει κανεις που μπορω να βρω american spirit στην αθηνα? ευχαριστω!

GTM said on :

Oσο αφορα τον American spirit κοντα επεσες.Ο καπνος ΔΕΝ καπνιζετε χωρις να ανεβασεις την υγρασια του(π.χ βαλτε μια μικρη φλουδα μηλου μεσα στο σακουλακι ,δινει και φυσικο αρωμα) για αυτον τον λογο σου φανηκε βαρης (λογικο,οποιον καπνο και να κατεβασεις σε αυτα τα επιπεδα υγρασιας θα ειναι το ιδιο).Στην πραγματικοτητα με την σωστη(σχετικα) υγρασια ο καπνος ειναι ελαφρυς(κατηγορια πχ Old holborn λευκου) και το μεγαλυτερο του ατου το οποιο ΔΕΝ αναφερθηκε(και γι αυτο ειναι διασημη η εταιρια) ειναι οτι ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΕΞΑΡΤΗΣΗ!!!Addicted free...αναγραφετε πανω!(6 μηνες με τον συγκεκριμενο καπνο,ο ενοχλητικος βηχας που μου προκαλουν σχεδον ολοι οι καπνοι δεν υπαρχει,απο τον 1 απεβαλε ο οργανισμος σε μικρες φυσικα ποσοτητες πισες(δειγμα καπνιστη που κοβει το καπνισμα). Οτι καλυτερο σε εμπορικη μορφη καπνου,προειδοποιει η ιδια η εταιρια οτι αυτο δεν σημαινει οτι το καπνισμα ακομα και με αυτον τον καπνο ειναι ασφαλες.Οπως ολα τα καλα προιοντα που υπαρχουν ανα τον κοσμο και οι εταιριες τους δεν κανουν "θορυβο" να τα προωθησουν,θεωρωντας λογικη την επιτυχια τους, ο american spirit ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ στην ελλαδα.(Δημοφιλεστερη ευρωπαικη χωρα προμηθειας και καταναλωσης Ελβετια)

Δημοσίευση σχολίου

 
pantkostas@gmail.com