Golden Virginia καπνοί

.




Ο Golden Virginia σήμερα παραγεται από την εταιρία Imperial Tobacco. Είναι ο πρώτος σε πωλήσεις καπνός στην Ευρώπη και παγκοσμίως και κρατάει ενα πολύ μεγαλο ποσοστό της τάξης του 50%  στο Ην. Βασίλειο  όπου είναι και η προέλευση του.Η κυκλοφορία του καπνού χρονολογείται στο 1877 και κυκλοφορεί σε δυο εκδόσεις,τον πρασινο και τον κιτρινο.Το 2009 κυκλοφόρησε και ενας τρίτος καπνος,ο Golden Virginia Aromatic αλλα λογο των χαμηλων πωλήσεων διακόπηκε η κυκλοφορια του τον ιδιο χρονο.
Η πρωτη παρατηρηση που εκανα σε αυτον τον καπνο ειναι η προσπάθεια της εταιριας να κρατησει αθικτο ποιοτηκα τον καπνο με δυο τροπους.Την εξωτερικη ζελατινα  και πλαστικο φερμουαρ.Ανοιγοντας και τους δυο καπνους  παρατηρησα ενα χημικο αρωμα,οχι πολυ δυνατο αλλα αρκετο στο να εχω αμφιβολιες για την γευση τους που τελικα με εξεπληξε ευχαριστα.Η γευση τελικα δεν ηταν τοσο χημικη οσο περιμενα και σε συνδιασμο με την έλλειψη αρωμάτων
εφτιαχνε ενα απολαυστικο τσιγαρο.
Καπνιζοντας εναλαξ τους καπνους παρατηρησα επισης οτι δεν αλλαζει  η γευση,παρα μονο το βαρος του τσιγαρου.

Golden Virginia πράσινος
Ειναι ενα american blend με ελαφρα χημική γευση αλλά με πολλά χημικα προσθετά τα οποία φαινονται στο άρωμα. Εχει πολυ καλα ποσοστα υγρασιας με ελάχιστα σκουπιδακια και κοτσανια


Golden Virginia κίτρινος
Ειναι ενα american blend με σχεδον απαρατηρητη χημικη γευση αλλα με πολλα χημικα προσθετα οπως και ο πρασινος .Εχει καλα ποσοστα υγρασιας με ελαχιστα σκουπιδακια και κοτσανια 


Golden Virginia πρασινος : 7/10
Golden Virginia κιτρινος  :6.5/10


65 σχόλια:

Ανώνυμος said on :

Ο παλιός μου άρεσε ο καινούργιος καθόλου.

Pant said on :

Τον παλιό δεν τον είχα δοκιμάσει.ο καινούργιος μου φάνηκε μέτριος προς καλός. Σίγουρα δεν συνίσταται για μόνιμο κάπνισμα, αλλά δεν θα έλεγα όχι σε μια τράκα...ποτε ειχε αλαξει το χαρμανι θυμασαι?

Ανώνυμος said on :

Πάει ένας χρόνος περίπου, ίσως λίγο περισσότερο.

Ο παλιός ήταν χαρμάνι virginia, είχε και αυτός πρόσθετα αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό και δεν φαίνονταν ούτε στην γεύση ούτε και στο άρωμα, η γεύση του ήταν πικάντικη και πλούσια, άφηνε μια υφή φυσική και κάπως φρουτώδη, όχι όμως με τη χημική έννοια. Πολύ καλός καπνός σαν τον marlboro 20gr, λίγο κατώτερος. Χάνεις που δεν τον δοκίμασες, το μειονέκτημα όμως ήταν πως καταντούσε αρκετά μονότονος μετά από λίγο καιρό.

Ανώνυμος said on :

Σχετικά με τις διαφημίσεις στο blog σου, πληρώνεσαι για αυτές;

Pant said on :

ναι, έψαχνα ένα τρόπο έτσι ώστε να μπορώ να αγοράζω τους καπνούς μιας και αυτην την εποχη δεν μπορω να βρω δουλεια ουτε για δειγμα αλλα απο οτι ανακαλυψα δεν εχει σχεδον καθολου κερδος(σε εμενα τουλαχιστον).Εστι οπως τα υπολογισα βγαινουν 2 ευρω τον μηνα και η google σε πληρωνει μονο εαν εχεις 100 ευρω και πανω στον λογαριασμο σου .Παντως αξιζει να βαλεις διαφημίσεις σε site με αρκετη κινηση οπως ειναι το δικο σου διοτι μπορεις να αγοραζεις τα προϊόντα που θελεις να κάνεις κριτική χωρις να χρειαζεται να κοβεις απο καπου αλλου..

Εσυ γενικα στο θεμα της διαφήμισης εισαι θετικος η αρνητικος γιατι εχω μερικες αμφιβολίες εαν πρεπει να συνεχισω τις διαφημίσεις

Ανώνυμος said on :

Κοίταξε εγώ προσωπικά δεν θα έβαζα ποτέ διαφημίσεις γιατί άνοιξα τη σελίδα καθαρά από δική μου επιθυμία για να μπορώ να προσφέρω και να δέχομαι όσο δυνατόν καλύτερη ενημέρωση. Δεν είμαι κατά της διαφήμισης απλώς δεν θέλω να δώσω επαγγελματική νότα. Άλλωστε δεν νομίζω ότι για 2 ευρώ το μήνα αξίζει να βλέπω όποτε μπαίνω στη σελίδα μου διαφημίσεις για κάθε άσχετο θέμα. Αν επιτρεπόταν η διαφήμιση τσιγάρων και γενικά καπνού ίσως και να έβαζα κάποιες διαφημίσεις.

Δηλαδή με λίγα λόγια δεν παίρνεις τίποτα για αυτές αν δεν συμπληρώνεις 100 ευρώ το μήνα;

Σχετικά με τον ταμπάκο που παρήγγειλες το mild lemon, είναι πολύ καλό και θα το ψάξω και εγώ παίρνει 5/5 σε όλες τις σελίδες για ταμπάκους. Δεν είναι ελαφρύ από άποψη νικοτίνης αλλά ελαφρύ από άποψη αρώματος μιας και συνήθως τα αρώματα είναι δυόσμος, βερίκοκο, γλυκάνισος, ευκάλυπτος, μέντα και τα σχετικά έντονα αρώματα δηλαδή.

Ανώνυμος said on :

Όσο για τη δουλειά, παίρνω το μισό μισθό σχεδόν και για ιδιαίτερα ούτε λόγος κανένας δεν θέλει.

Pant said on :

H μαλακια ειναι οτι δεν επιλέγεις εσυ τις διαφημίσεις σου αλλα η google.Θα προσπαθησω να τις αλλάξω και να βαλω σχετικα με site με είδη καπνου(θηκες,πιπες,χαρτακια,φιλτρακια)
και επισης για το e-cigarette.
Εκανα μια μινι καμπανια σε φιλους και γνωστους για το site και το ειδαν ολοι θετικα οποτε θα εχω μια βοηθεια παραπανω και εχω δει λιγα παραπανο εσοδα...
Εαν δεν πανε καλα οι διαφημίσεις,τοτε μαλλον θα
αργησω να ξανακανω κριτικη γιατι πραγματικα τα
4 ευρω αυτην την εποχη ειναι χρυσαφι για μενα.
Στο δικο σου site θα εχεις πολυ παραπάνω εσοδα
λογο της πολυ πιο μεγαλης κίνησης.

Η google σε πληρωνει στην αρχη του νεου μηνα για τον προηγουμενο μηνα.Πρεπει να εχεις μαζεψει στον λογαριασμο σου πανω απο 100 ευρω αλλα αν δεν τα εχεις,το ποσο σου μεταφερεται στον επομενο μηνα.Στην ουσια θα πληρωνεσαι καθε φορα που θα πιανεις τα 100 ευρω

Οσο για την δουλεια..σε καταλαβαίνω.Πριν 2 μηνες
ημουν ελευθερος επαγγελματιας αλλα αναγκαστηκαμε να το πουλησουμε λογο χρεων και τωρα ειμαι ανεργος φοιτητής...
Τι διδάσκεις ακριβως;

Ανώνυμος said on :

Φιλόλογος εν Αθήναις τρομάρα μου, δεν γινόμουν καλύτερα σκατατζής, το βόθρο ξεβούλωτο δεν τον αφήνεις.

Πάντως επειδή δεν με βαραίνουν άλλα έξοδα, χρέη, παιδιά, σκυλιά, γατιά δεν μπορώ να πω ότι αντιμετωπίζω πρόβλημα, σίγουρα δεν έχω την άνεση που είχα αλλά τα καταφέρνω και ζω αξιοπρεπώς, αυτοί που έχουν βάρη στην πλάτη τους τι να πούν;

Pant said on :

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!ΚΛΑΙΩ!

Καλα όντως ...υπαρχουν και άνθρωποι που δεν ξερουν αμα θα φανε αυριο.

Τουλάχιστον ακομα και με τις μειωσεις μισθων
εσυ τα βγαζεις περα.Εμας ομως μας κοροϊδεύουν!
Πήγα προχτες σε ενα καφε για μια αγγελια σερβιτορου και μου ειπαν 15 ευρώ το 8ωρο!!!
ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ
ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ!
και εξου και οι διαφημησεις...

Ανώνυμος said on :

Και εγώ φοιτητής διόρθωνα γραπτά ένα τάλιρο το ένα, γενικά αυτή η ηλικία είναι η χειρότερη οικονομικά, από βασικός καταναλωτής πατρικού εισοδήματος βρίσκεσαι ξαφνικά άνεργος, άσε έχω περάσει μέρες τρώγοντας πορτοκάλια και έχω ψωνίσει από τον μανάβη σε μερίδες, δηλαδή δύο πατάτες ένα καρότο κ.τ.λ. Δεν θα ξαναγυρνούσα πίσω με τίποτα.


Τουλάχιστον στο δημόσιο ξέρεις ρε πούστη μου ότι βρέξει χιονίσει θα πληρωθείς κάθε δεκαπενθήμερο όσα και να πάρεις, ή τουλάχιστον ξέρεις μέχρι τώρα.


Στα συσσίτια πια δεν βλέπεις μόνο αστέγους βλέπεις και κοστούμια παρέα με τις φανέλες.

Ανώνυμος said on :

Πάντως φίλε από το τίποτα καλύτερα 18ωρο με το δίσκο και 15x8 παρά 0x24 και το σκατό παξιμάδι.

Pant said on :

Ε,ενταξει είπαμε να δουλεψουμε αλλα οχι και να μας μαμησουνε...15 ευρω ειναι τα τσιγαρα μου την βδομαδα...ασε και στο τει μου που δουλευω ως βοηθός εργαστηριου θα δω λεφτα οταν βγαλω τριχες στα αυτια.

Οσο για την φοιτητικη ζωη,την εχω φτασει σε αλλο επιπεδο πεινας.Δεν χ@ζω για να μην πεινασω...
Και φανταζομαι απο οσο μου λες,το καταλαβαινεις απολυτα...

Επισης στα συσσιτια που λες,ξερεις ποσες φορες εχω πετυχει τυπαδες με μπολακια για να βαλουν οτι περισεψεi;
Μας έχουν εξαθλιώσει την τσέπη μας και μέρα με την μέρα μας εξαθλιωνουν την αξιοπρεπια μας.

Ανώνυμος said on :

Εντάξει δεν λιμοκτονούμε κιόλας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να γίνουμε αραπάκια, να περιμένει ο γύπας από πάνω πότε θα τα τινάξουμε να μας φάει.

Στη λέσχη δεν σας ταΐζουνε; Εμάς μας τάιζαν.

Pant said on :

Ναι μας ταιζουνε αλλά το φαγητό είναι πολύ κακό.
Κάθε φορά που γίνεται έλεγχος στην λέσχη,κλινει για κανένα δεκαπενθήμερο.

Ανώνυμος said on :

Φίλε από τις νερόβραστες, ανάλατες και βρασμένες ίσα να καρφώνονται με το πιρούνι πατάτες που τρώγαμε εμείς αποκλείεται να είναι χειρότερο. Μιλάμε για να έτρωγε κάποιος στη σχολή τότε έπρεπε να είχε πραγματικά ανάγκη, σε σημείο υποσιτισμού, αυτό δεν ήταν φαγητό, ένα κάτι με θρεπτικές ουσίες ήταν.

Pant said on :

Τοσο χαλια δεν ειναι αλλα πραγματικα πρεπει να εχεις μεγαλο οικονομικο προβλημα για να φας απο την λεσχη.

Κατι ασχετο..ξερεις αμα συνεχίζει να κυκλοφορεί ο καπνος cooper;

Ανώνυμος said on :

Θεωρητικά ναι, όσο μένει ανοιχτή η ΣΕΚΑΠ. Αλλά κατά πρώτον δεν χάνεις τίποτα κατά δεύτερον δύσκολα βρίσκεται και κατά τρίτον η ΣΕΚΑΠ λόγω οικονομικών προβλημάτων βγάζει πια πολύ μικρές ποσότητες.

Ανώνυμος said on :

Η παραγγελία από το You & Me έφθασε ή περιμένεις ακόμα;

Pant said on :

Ακομα περιμενω..Θα παρω ενα τηλέφωνο αυριο να τσεκαρω τι γινεται αλλα δεν νωμιζω να αργισει πολυ ακομα.

Ειναι τοσο κακος ο cooper;

Ανώνυμος said on :

Καλά εγώ ένα τηλέφωνο είχα παραγγείλει κάποτε και με πήραν μετά από κανά μήνα να μου πουν πότε να περάσουν, φυσικά ακύρωσα την παραγγελία δεν θα έμενα ένα μήνα χωρίς τηλέφωνο επειδή είναι αυτοί μαλάκες, βέβαια αυτά τα προϊόντα συνήθως αργούν γιατί δεδομένου ότι είναι εύθραυστα συνήθως έρχονται με ιδιωτικές επιχειρήσεις και όχι ταχυδρομείο.

Ένα θα σου πω ... μυρίζει κέτσαπ.

Ανώνυμος said on :

Εγώ τους έστειλα ένα μήνυμα να τους ρωτήσω αν έχουν ταμπάκους για να περάσω από κάποιο μαγαζί τους, έχω σταμπάρει δύο τρεις και μερικές πιο περίεργες εκδοχές που θέλω να δοκιμάσω. Πάντως είδα ότι κάποιους ταμπάκους που έχουμε εδώ δεν υπάρχουν έξω, αν και νομίζω ότι δεν πρόκειται για μαλακίες όπως οι καπνοί στριφτού πιστεύω ότι είναι πολύ καλά χαρμάνια γιατί παρόμοια βλέπω να κυκλοφορούν και άλλες εταιρίες. Θέλω να δοκιμάσω αυτών με τα ανατολικά καπνά τον Bernard Elegand και τον McCrystals Violet κάποια στιγμή, αλλά πρώτα θέλω να δοκιμάσω πιο παραδοσιακές εκδοχές όπως με δυόσμο, γλυκάνισο και τέτοια.

Pant said on :

Οχι δεν κατάλαβες,δεν παράγγειλα τηλέφωνο.Ενοουσα οτι αυριο θα τους κανω μια κληση για να δω τι γινεται με την παραγγελια μου.

Εσυ καλα εισαι...τα εχεις διπλα σου και οταν θελησεις να παρεις ενα απλα πηγαινεις και το παίρνεις.Εγω πρεπει να κινήσω ολόκληρη διαδικασία.Δεν ζηταω πολλα...Ενα ενημερωμένο καπνοπωλειο στην Θεσσαλονικη!

Pant said on :

Μου ακουγεται καλη ιδεα επιχείρησης....Λες να το προσπαθησω;

Ανώνυμος said on :

Για δουλειά πάντως κάτι που μάλλον θα αρχίσω να κάνω και εγώ αν συνεχίσουν να κόβουν μισθούς, ρώτα σε κανέναν μήπως θέλει να μοιράζεις διαφημιστικά φυλλάδια, κάνεις τη βόλτα σου και πετάς απλώς χαρτιά κάτω από την πόρτα.



Τον cutter choice τον έχεις δοκιμάσει, επίσης λαθραία μπορείς να βρεις στην Ελλάδα σχεδόν τα πάντα από τα γνωστά σήματα (αλλά ασφαλώς αυτό δεν μας αφορά).

Ανώνυμος said on :

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα εγώ, είχα παραγγείλει ένα τηλέφωνο και στο έφερα ως παράδειγμα, δεν είπα ότι παρήγγειλες τηλέφωνο, από καπνοπωλείο κιόλας χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ, ένα motorola άφιλτρο.

Το Μαρούσι δεν το λες και κοντά 45 λεπτά περίπου να πας και να έρθεις με τον ηλεκτρικό. Όλο και κάποιο θα υπάρχει αλλά θέλει ψάξιμο για να βρεις καλά μαγαζιά.

Ξέρω και εγώ, εδώ κάποιοι αγοράζουν L&M και καπνό PALL MALL, διαφημιστικά δεν θα θέλουν; Ο κόσμος είναι τρελός

Pant said on :

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!! Μαζί μιλάμε χώρια καταλαβαινόμαστε!

Τον cutter's choice δεν τον εχω δοκιμασει.Γενικα εχω μπει προσφατα τοσο βαθιά στην αγορα καπνου
και δεν εχω βρει ακομα μαγαζια με σηματα καπνου που δεν εισαγονται στην Ελλαδα...λαθραια δηλαδη..οχι πως με ενδιαφερει να αγορασω ΦΥΣΙΚΑ...

Δουλεια να'ναι και οτι να΄ναι.Αρκει να μην μας καροιδευουν

Ανώνυμος said on :

Από ότι μου έχουν πει μπορείς να κάνεις και νόμιμα εισαγωγές μικρού όμως εμπορεύματος π.χ. 2 κούτες για το μαγαζί σου μόνο. Αλλά δεν ξέρω για περαιτέρω διαδικασίες και τι λέει η νομοθεσία.

Ανώνυμος said on :

Διαφήμιση θα κάνεις ο σκοπός είναι η κοροϊδία.

Pant said on :

Φανταζομαι οτι πληρωνουν φορο για την παραγγελια,
γιατι εχω ακουσει οτι η εισαγωγη ειδων καπνιστου με σκοπο υην μεταπωληση ειναι παρανομη. Επιτρέπεται μονο για ιδιωτικη χρηση

Ανώνυμος said on :

Προφανώς γίνεται υπό όρους, ή ίσως ιδρύεις τυπικά κάτι σαν εταιρεία εισαγωγών και ταυτόχρονα έχεις και κατάστημα πώλησης δεν ξέρω ακριβώς πως γίνεται.

Pant said on :

Καλα στην Ελλαδα ζουμε...για ολα υπαρχουν λυσεις..!

Ανώνυμος said on :

Καλά και άμα δεν υπάρχει λύση απλώς παραβλέπουμε το πρόβλημα, παλιά μας τέχνη κόσκινο.

Ανώνυμος said on :

O golden virginia της Ελληνικής αγοράς είναι υπερεκτιμημένος λόγω ονόματος, αλλά η φήμη του δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Στην Αγγλία είναι τελείος διαφορετικός, δεν έχει καμία σχέση,ενώ ο old holborn είναι ο ίδιος με εδώ.Έτσι εξηγείται η καθολική επικράτηση του gv στην Αγγλία.

Ανώνυμος said on :

Επίσης έτσι εξηγείται και το γεγονός ότι ο Old Holborn στην Αγγλία έχει το 2% μετά βίας και μόλις πριν 2-3 χρόνια κυκλοφόρησαν και οι ελαφρύτερες εκδοχές χωρίς επιτυχία φυσικά.

Koprodog said on :

Πριν αλλάξει το χαρμάνι του, άφηνε σε'μενα μια περίεργη γεύση μελιού, η οποία μετά από ένα σημείο καταντούσε εκνευριστική. Δεν ξέρω αν την έχει ακόμα...

Ανώνυμος said on :

Μπα επίσης παλαιότερα άφηνε γεύση πορτοκαλιού, τώρα αφήνει μία γεύση ανάμεικτη, πορτοκάλια με μέλι.

Ανώνυμος said on :

Βγηκε καπνος λακυ στραικ

Pant said on :

Ειναι σιγουρο αυτο φιλε;Δηλαδη μπορω να τον βρω στα περιπτερα;

Ανώνυμος said on :

Ο Πέτρος ον βρήκε θα τον ψάξω και εγώ αύριο.

Pant said on :

Θα τον ψαξω και εγω...Ξερεις πηπως πληροφοριες;
τιμη,γραμαρια,χαρμανι;

Pant said on :

Μολις τον πήρα...Πρωτες εντυπωσεις,ελαφρυς,χωρις αρωματα και χημικά αλλα λιγο αγευστος.

Ανώνυμος said on :

Θα ήθελα την άποψή σας για τον Golden Virgnia τον πράσινο . Ήμουν καπνιστής του old holborn κίτρινου , και έχω κάνει και τον παλιό κόκκινο μάλμπορο καπνό , αλλά έχω ακούσει δυνατά λόγια για τον πράσινο golden virginia . Πόσο κάνει ; Ταιριάζει με πράσινα ρίζλα και τι φιλτράκια ;

Pant said on :

Ειναι ενας πολυ χημικος καπνος αλλά εμενα μου αρεσε αρκετα.Μην ξεχναμε φυσικα οτι ειναι ο πρωτος σε πωλησεις στον κοσμο.Κοστιζει 4Ε τα 25γρ.
Με πρασινα ριζλα ειναι λιγο βαρυς,δοκιμασε τα γαλαζια.Εγω απο φιλτρακια χρησιμοποιώ μονο ριζλα υλτρα σλιμ.

Μπορεις επίσης να δοκιμασεις και τον καινουργιο λακι στραικ.Πολυ καλος καπνος.Θα κανω μια κριτικη σε λιγες μερες

Ανώνυμος said on :

Λες να τον δοκιμάσω τον Lucky Strike; γιατί εγώ γενικά δεν καπνίζω στριφτό ή είναι απλώς ένα κάπως καλό κομμάτι.

Ανώνυμος said on :

Mάλιστα . Βασικά θέλω έναν καλό καπνό , κυρίως για οικονομικούς λόγους ( που και που θα παίρνω και κανένα πακετάκι ) , για ένα κάπνισμα ούτε πολυ βαρύ , ούτε κάπνισμα του αέρα όμως . Πιστεύεις ότι μέχρι σήμερα το απόγευμα μπορώ να βρω τον lucky stike τον καπνό σε ένα περίπτερο γειτονιάς ( καθώς θα γυρίζω από την μπάλα :) ) ;; Επίσης τον θεωρείς καλύτερο από τον Golden Virginia τον πράσινο στον οποίο προσανατολίζομαι;

Pant said on :

Εμενα προσωπικά μου αρεσε παρα πολυ!Μετα απο 6-7 τσιγαρα που εχω κανει,ειναι απλα υπεροχος...Μιαζει με τον drum γαλαζιο αλλα χωρίς πολλα σκουπιδια και λιγο πιο ελαφρυς.Πιστευω πως πρεπει να τον δοκιμασεις

Ανώνυμος said on :

Τον δοκίμασα, μου άρεσε πολύ χαρμάνι virginia burley ίσως και ελάχιστα kentucky, ελάχιστα όμως. Δεν βγάζει χημική αίσθηση και είναι σχετικά ελαφρύς, ουδέτερο θα τον χαρακτήριζα, τον θεωρώ καλύτερο από τον marlboro, σε σχέση με αυτόν όμως έχει αρκετά κοτσάνια αν και σε γενικές γραμμές είναι πολύ ψιλοκομμένος (οξύμωρο).

Pant said on :

Με τα κριτήρια που μου δινεις η καλυτερη σου επιλoγη ειναι ο marlboro gold.Ειναι και φτηνος και καλος...Τον λακι στραικ μπορεις να τον βρεις παντου.Χθες στο πρωτο περιπτερο που ρωτησα τον ειχε.Με τα τωρινα δεδομενα θεωρώ οτι ο λακι ειναι πολυ ανωτερος απο τον golden virginia.Ενας τροπος υπαρχει για να καταληξεις.Δοκιμασε και τους δυο

Pant said on :

Συμφωνώ,πολυ ανώτερος απο τον μαρλμπορο.Γενικα ομως φαινεται οτι ειναι πολυ καλη ποιοτητα.Εδω σκεφτομαι να τον κρατησω για καθημερινο καπνισμα..

Ανώνυμος said on :

Για την ποιότητα θα συμφωνήσω πολύ καλύτερος από το έτοιμο τσιγάρο αλλά η BAT με το κόψιμο είχε ανέκαθεν ένα θεματάκι, τέλος πάντων δεν φαίνοντει στη γεύση τα κοτσάνια, είναι μια χαρά καπνός, απλώς λίγο δύσκολος στο στρίψιμο, αν και όποιος στρίβει ολλανδικούς θα τον βρει πολύ εύκολο.

Ανώνυμος said on :

Καπνιζω Golden Virginia Κιτρινο τον 8εωρω αρκετα καλο καπνο και μου αρεσει...αλλα εχω αμφιβολιες για το αν αγοραζω σωστα φιλτρακια και χαρτακια....αυτη τη στιγμη εχω rizla πρασινα χαρτακια και φιλτρα oldholborn ειναι καλα?

Ανώνυμος said on :

Μπα τα φίλτρα ειδικά.

Ανώνυμος said on :

Παιδιά μήπως ξέρετε πόσο έχει ο κίτρινος των 20g;

Unknown said on :

ρε παιδια ξέρει κάποιος αν βγαίνει ο γκολντεν βιρτζινια σε 20g?

Ανώνυμος said on :

φωτιά οι νέες τιμές...

Ανώνυμος said on :

...Kαι που να δειτε στην Κυπρο.. Ασε που ξαφνικα χαθηκαν οι σαρανταρηδες που ειχαν 8 ευρω, και μας πασαρουν τους εικοσαρηδες με 4.60 ευρω. Ελεος!!!

Ανώνυμος said on :

Τώρα ο virginia έχει φτάσει στα 5,40 με τόση φορολογία. Πάντος το παρεμπόρειο καλά κρατεί. Αλλά πολύ ηληθιότητα απο το κράτος να έχει φορολογία που καταστρέφει τον κλάδο και τα έσοδα του κράτους και να μη τη μειώνει...

Ανώνυμος said on :

Άκουσα ότι τώρα ο Golden Virginia θα πάει 3,5 euro ο 20g.; Αληθεύει;

Ανώνυμος said on :

Για το παραπάνω σχόλειο είναι λίγο δύσκολο ο Golden Virginia να πάει στα 3,50€ απο τα 5,40€. Εκτός και βγεί σε πιο λίγα γραμμάρια των 18g και πάλι δύσκολο να πάει τόσο χαμηλά. Μη ξεγελάει ο καρέλια των 18g Που είναι ο πιο φθηνός. Δεν είναι η ίδια ποιότητα

Ανώνυμος said on :

Λοιπόν οι νέοι Golden Virginia των 20g κοστίζουν 4,40€. Αρκετά για όσους περίμεναν οτι θα κοστίζουν γύρο στα 4€. Το πράγμα βαδίζει στις νέες ποσότιτες των 15g ( που εκεί θα προσαρμοστούν όλες οι μάρκες στο τέλος ) με τιμές απο 3,20€ - 3,50€

Ανώνυμος said on :

Καλησπερα,ποιος από τους καπνούς golden Virginia ειναι ο ποιο ελαφρύς;

Ανώνυμος said on :

Μαγκες πως το ζητατε τον g.v. silver στα περιπτερα? Ρωτησα 3 κ με κοιτουσαν σαν απωχαυνωμενα πιθηκια.
ευχαριστω

Ανώνυμος said on :

Παιδια τον gv silver πως τον χητατε στα περιπτερα. Στα περισσοτερα δν το εχει καν

Unknown said on :

Golden Virginia Blueeeeee γιατι τον σταματήσατε? ο μονος που μου αρεσε :(

Δημοσίευση σχολίου

 
pantkostas@gmail.com